Annie Mat Bak Vardag

Bästa snabbmaten!

2008-10-22 @ 20:52:25

åhhh vad jag älskar pasta med pesto.. det är mitt bästa snabbmats tips! Speciellt sorterna från Barilla... har du inte ätit det bör du genast gå och handla en burk.. peperoni smaken är godast!

Började dagen på scandic.. jobbade till 11.00 sen körde jag till trelleborg.. åt en god lunch (kycklingsallad m. mango/curry dressing) med bästa sällskapet! Fick några bra ord i går kväll, ibland gäller det att ändra sin synvinkel och det ska jag börja göra TACK!!!!

Fick ett annat roligt samtal i går kväll.. var läääängesen vi pratade.. det var kul.. vem vet kanske blir ett besök uppåt landet i höst/vinter

i kväll var jag och lillgrisen på äventyr i skogen.. skön runda.. nästa gång är det träningskläder som gäller!!!

Blev lite besviken... skulle igentligen gröpa ur pumpor.. men blev inställt.. jag tycker det är såå mysigt att pyssla.. men blir kanske till helgen.

                                                                                                                   

Imorgon är det tidigmorgon som gäller och möte efter jobb!

svårt att sluta analysera saker...måste jobba på det

Sov gott

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback