Annie Mat Bak Vardag

Ännu en måndag

2008-10-20 @ 09:49:20

Då var det måndag igen, fast så jobbigt är det inte.. förrutom att jag vaknade av ett sms som är svår besvarat...

Så sjukt det var i går kväll. lillgrisen haha... .. ibland bara flippar man ur totalt... hihi min bild var bäst!!

Ska till tandläkaren idag.. det är så smidigt med friskvård.. rekomenderar för alla!!! Mamma ska låna bilen idag.. så dom som ser mig ute kommer se mig på cyckel..tradigt om det regnar.. Jobb ieftermiddag.. ikväll skulle jag och sötsyster igentligen pröva ett träningspass.. men hon fick förhinder... skulle vilja pröva det än å.. men inte själv.. nån som är sugen???

pöss

Permalink Dagen Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Renée

ja din bild var faan helt sjuk, jag tänkte först, vad e de... hahahaha

2008-10-20 @ 13:36:25


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback