Annie Mat Bak Vardag

7-eleven

2008-10-24 @ 12:36:04

så då har man jobbat första passet.. som vanligt gick jag inom 7-eleven när jag slutat och köpte en latte som jag kunde ha i bilen hem :)

Har hunnit med en timme powerwalk idag med.. tog naturligtvis marabou med (en hund inte choklad)

är lite avis på mia på jobb.. hon åker till London 1 månad på söndag..åhh jag vill med resa.. fast kanske inte så länge.. hade räckt med en weekend i Paris  eller Edinburgh..nice..

Efter jobb i kväll ska jag träffa caroline... var mycket längesen nu.. ska bli trevligt..


Boktips.
Alkemisten av Paolo Choelo - en bok ALLA borde läsa, läs inte på baksidan innan,då blir du inte sugen på att läsa den, så var det iallafall för mig.. men när man väl har börjat är det svårt att sluta!    
                                                                                                                                                                                                                   Omslagsbild: ISBN 9789170280016, Alkemisten


Veronika bestämmer sig för att dö av Paolo Choelo -
Att försöka leva dag för dag, riktigt bra!                               Omslagsbild: ISBN 9789170280696, Veronika bestämmer sig för att dö     



Gör vad ni vill men döda henne inte av Bob Snoijink & Yolanda -
Den hemskaste boken jag vet, handlar om en tjej ord som förekommer mycket i boken är, våldtäkt, incest, mord, misshandel, abort...boken är sann.

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback