Annie Mat Bak Vardag

Viva la mexico!!

2008-11-12 @ 06:06:33

Var mys att träffa K. igår hon bjöd på kaffe och hemlisar!
Efter jobb blev det dinning hos pappi..lax & god sallad! Körde sen & hämtade min söta syster i malmö..vi pratade ur i bilen..älskar henne sååå!!!

V. var tydligen oxå sugen på mexiko när jag sa att jag var det... så here we come.. 12 mars bär det av till tequilan & tacosens hemland!!! Fy fan vad roligt!!! Då kommer detta va min plats i solen:



Snart bär det av till jobbet.. härligt med tidiga morrnar.. eller vad säger ni??

Ha en skön dag!

Permalink Dagen Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Renée

ooohhh jag e så avundsjuk på dig... jag vill med dit där ju.... men ni får de säkert super mysigt =)

2008-11-12 @ 14:01:26


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback