Annie Mat Bak Vardag

Torsdag.

2008-11-27 @ 12:00:30

Åt frukost hos pappi.. skulle göra en skiva tänkte jag.. men haha.. nä det var inte jag så bra på.. när jag satte mig i bilen och satte i skivan så var där inget på den.. hmm... teknisk.

Har löst sig med däck.. eller iallafall jag får hjälp så det löser sig tack C.

Idag blir det inhandling av mat.. kanske lite kläder :) love it!!

                                                                                                       

Permalink Dagen Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Tack för i fredags :) tyckte det var sååå tråkigt att jag skulle jobba, jag blev riktigt sugen på malmö :)

2008-11-30 @ 20:45:57

Postat av: Renée

bloggggga nu fisen

2008-12-10 @ 02:01:40


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback