Annie Mat Bak Vardag

Tillbaka på ruta X

2008-11-17 @ 09:49:25

Salut!
Ny vecka..nya happenings :) i dag blir det jobb..sen mys ikväll.

I går tog jag på mys dräkten och flyttade min bak några kvarter bort där det blev ännu mer te och tittade på filmen into the blue.. gick på 3:an var rätt bra.. höll på och somna frammåt slutet. Så när jag kom hem blev det sängen direkt! Fick ett samtal..usch usch.. man måste verkligen försöka leva varje dag fullt ut.. vet aldrig när det tar slut!

 En julklapp är klar.. snart är det dax att kasta sig ut i affärerna och ha julklapps jakt! Tycker det är jätte kul att handla saker till andra.. pausa med lite varm dricka..kaffe glögg varmchoklad kanske en pepparkaka till så man blir snäll :)

Jag måste köpa årets glögg.. smaksatt med blåbär.. spännande.
                                                                                                                  Produktbild: Blossa 08

Permalink Dagen Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sandra

titta vad ja hitta!!!haha nämen e det du??

2008-11-17 @ 11:16:27
URL: http://rocknrollangel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback