Annie Mat Bak Vardag

Tillbaka på rättspår

2008-11-25 @ 09:55:21

Ja nu har kroppen ändrat tillbaka sig till normalitet.. haha det lät ju konstigt.

Ska blir mycket trevligt & träffa min änglar idag.. lillgris vi tar bilen i stället... måste ordna vinter däck så jag inte behöver låna bil.. det är verkligen sååå tråkigt att lägga pengar på sådana saker.. hade ju hellre shoppat upp dom haha.

I går fick jag min del av julbordet uppskrivet på papper :) ska bla baka vörtbröd, pepparkaks grissini, hönökakor.. ska bli kul! blir en del annat också.
Julklapps leken är rätt mysigt.. sist vi hade var det min mormors gubbe med (inte min morfar) haha han var så girig..skulle ha allt.. det var rätt kul att se! Han blev nästan förbannad när någon tog en klapp från han.

Nä nu ska jag hämta bil!!

Permalink Dagen Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Renée

vad mysigt det var idag och gott :)

2008-11-25 @ 16:21:59

Postat av: Anonym

jag o liten kommer upp om en stund på fredag...

saknar dig puss

2008-11-25 @ 23:50:52


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback