Annie Mat Bak Vardag

snart dax att bege sig

2008-11-13 @ 20:55:27

åter jobb...phu.. var tvungen att hoppa över lunch jobbet imorgon..kom i insikt att jag inte skulle få mer än 2 timmar sömn under 2 dygn..har jobbat så innan men lärt mig att kroppen orkar inte.

Känns som att det är svårt att lösa sig med mina och grisens planer..åhh.. hade varit sååå kul om det löser sig!!

Ser framemot måndag kväll :) ska bli mysigt!!

Träffade mamma igår eftermiddag.. hon hade fult upp med renovering i hemmet :) det är kul när det sker förändringar.. om jag skulle ägt min lägenhet hade jag gjort om hela köket...ååhh tänk vad kuligt det skulle vatt!!!

nä tiden rullar..nu ska jag hoppa på cyklen!

Permalink Dagen Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Renée

vi ska fixa deeeet... nästa vecka... då vet vi! hoppas du har en bra natt! pussis

2008-11-13 @ 23:23:30


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback