Annie Mat Bak Vardag

Nu va de kvällen

2008-11-04 @ 23:37:04

Varit en rätt lång dag på jobb..man blir rätt trött i huvudet efter att först ha konferans sen jobba.. men men får ju gotta mig nu med 2 lediga dagar till :) vilken lyx!!

Åkte till pappi.. åt gott och bestämde att vi skulle fira farsdag på måndag istället..passar alla syskon bäst!

Jag och renée bestämde oss för att åka till skogen och jogga en runda, är ju upplyst på vissa slingor...vi skulle nog ha gjort det lite tidigare... först kom det ett rådjur mitt på gångstigen..och jag som är så rädd undrade var det tog vägen...såg ju bara vägen och inget annat...rådjuret sprang in i skogen och vi kunde endast höra sprakandet från dens steg.. efter en bit blev det BÄCK MÖRKT!!! alla lampor släcktes..och där stog vi mitt i skogen alldeles ensamma...fy fan vad rädd jag blev..tog fram mobilen och lyste fram stigen.. vi såg verkligen INGET!!! när vi kom fram till vägen.. vilket kändes lite tryggare..blev vi rätt besvikna för att där heller inte var några lampor...men men vi fortsatte gå..hör efter en stund ljud från skogen..rådjuret var i närheten..och dom kan låta rätt ombehagliga kan jag säga..och det hjälper inte att man börjar tänka på hemska saker..men jag tog fram mina nycklar så jag hade kunnat hugga ner nån ifall det skulle behövas(så sjuk man blir när man blir rädd) renée hade kunnat skrämma till det ordentlig också om hon hade berättat vad hon hade tänkt på...snart var vi vid bilen och jag låste så fort vi kom in..PUH..vilken lättnad inget hade hänt oss..var längesen jag var så rädd!!!! tur att lillgrisen var med..vad hade jag annars gjort!

Pratade lite med T. idag med.. kul.. var tvungen att tjuv titta lite på hans match på liveTV på nätet innan..haha..kul filur!

Nu har jag precis tagit en snabb dusch & gjort gott te.

Sov sött!!

Permalink Dagen Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Renée

hahaha som jag skrattar nu.... det var ändå ganska kul.... min mamma kommer bli toss på oss... hon har sagt till mig att vi inte får vara i skogen när de e mörkt... nu trotsade vi verkligen henne.... pusss min fis!!

2008-11-04 @ 23:59:27


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback