Annie Mat Bak Vardag

mer tid

2008-11-01 @ 12:57:28

Känner att jag skulle vilja ha mer tid idag..men bara till att sitta i soffan..uppkurrad med filt och te..phu kommer jag orka ikväll?

Går dagen var jätte mysig..jag, min bror och mammi åkte till nova..köpte ett par svarta byxor & ett jätte gulligt sov sätt..trosor och linne från sisters..  & ett par Hanky Panky trosor sååå sköna... over knee strumpor.. en klänning från gina tricot..lite saker från apoteket som kan va bra att ha i väskan..desinficerade våtservetter och favorit handkräm i mini tub me like! Vi åt lunch och senare hann vi med en stor cappucino. 

När jag kom hem kom lillgrisen.. visade vår utsyrsel för ikväll (åhh...hade hellre hoppat över festandet idag) bra köp stumpan!! Vi handlade lite dricka sen körde jag hem henne och återvände hem för att göra mig iordning. 

Åkte hem till henne och musiken var på topp!! O. kom senare..bjöd på fejk bubbel &  pompa..mycket trevligt..fick reda på en massa saker som man inte hade förväntat sig :) men det är bara att köra på gumman!!  

En sur taxigubbe väntade otåligt på parkeringen.. åh vi hoppade in.. Hade jätte kul hela kvällen!!!  Tack suger!!

Så trött jag var imorse när jag vaknade.. kan ju säga att jag är inte på party humör idag..

nu ska jag fortsätta göra ingenting...isoffan med filt..

Permalink Dagen Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Renée

det var trevligt igår, kommer sakna fisen ikväll... men jag hoppas du får en mysig kväll utan alkohol, vad du nu än gör =) puss på dig

2008-11-01 @ 17:23:49


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback