Annie Mat Bak Vardag

Jobbedag

2008-11-04 @ 08:26:11

Idag blir det konferans sen jobba.

Igår tittade jag på The mist..den var sådär..först verkade den bra..men när det kom massa aliens så började jag bara skratta..svårt att ta såna filmer på allvar..så det gjorde inget att jag pausade den en stund i mittlen. Ett klockrent tillbehör till film..cheddar popcorn..ni måste pröva om ni inte har gjort det!

Snackade lite med min granne nu på morgonen..sicka skit killar det finns..skärpning på er..ha lite ryggrad och stå för vad ni känner!! Hon verkar inte vara en tjej som förtjänar en sån skit!

Snackade lite med T. i går..fast det var under lite konstiga omständigheter..så får bli mer snack ikväll!

Ikväll blir det middag med pappi..är ju tisdag :) jag står för middagen och det blir kycklingköttbullar i currysås med ris! I love it!

Vill hinna med en runda i skogen med..ska fråga lillgris om hon är sugen sen ikväll!!

Ha en skön dag!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback