Annie Mat Bak Vardag

Jäkla elgiganten

2008-11-03 @ 17:33:12

så var hos G-mormor.. vi åt en god frukost med hennes bakade kummin&morots bullar..gottit. Hade mycket och prata om.det är så skönt att man kan berätta allt för henne...och hon ger så bra råd i alla lägen!

Sen bar det av till elgiganten för att handla en sladd till kameran..gick inte speciellt bra..800:- för en sladd jävel.. blev nästan förbannad på gubben för att den kostade så mycket.. men han sa att det var för att dom fick beställa hem den också..jaja tänkte jag..då kollar om den finns nånannanstans, då måsten den ju vara billigare om man slipper beställa den.,. körde till netonnet...en riktigt trevlig kille hjälpte mig..men tyvärr hade dom inte sladden..jag berättade att den skulle kosta 800 hos elgiganten..och då berättar killen att den kostar typ mellan 50-100:- VA FAN!!! JÄVLA ELGIGANTEN GUBBE!!! Men den snälla kille tipsade mig om att köra till kjell & company på burlövcenter..så fick köra dit.. och gissa dom hade den 69:- åååhh tänk om jag hade beställt den och betalat 800...satan var dum i huvudet han måste vara på elgiganten...

Har kört lite ärande till mammi..hämtat lite afficher å så..måste säga..jag har aldrig träffat en sur brevbärare i byn...alla är såå himla trevliga...finns en heldel sötisar med..hehehe..

Sen blev det långrunda med marabou..så skönt.. har ju varit perfekt väder idag..det gillar jag!

Nu är det pesto dax :D jag vet att ni är avundsjuka

ha en mys kväll..kommer jag iallafall!!

Permalink Dagen Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Renée

vilken mysig dag de blev för dig. Nu e jag hemkommen från mammi.... säger bara en sak: IN MED BOLLEN I MÅÅÅÅÅÅL

2008-11-03 @ 19:09:37


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback