Annie Mat Bak Vardag

God Helg.

2008-11-15 @ 10:48:42

Skön dag igår.. kom hem var tvungen och kolla min mail innan jag gick och la mig.. R. hade ju skrivit. Sov ca 4 timmar..borde ha sovit mer..sen var det chill fram tills C. kom & hämtade. Middag på Elysée mumma.. men jag var såå hungrig..så min mage blev en ballong av allt jag åt.. hade mycket trevligt med tjejerna..men var så trött att det blev ingen lång kväll. Hyrde en favorit film Ps I love you.. åhhh sååå bra!! fälde en tår till den och fick armar om mig som värmde..mys. Somnade i soffan i slutet av filmen och sängen väntade..somnade snabbt.. men vaknade mittinatten..somnade om och vaknade i lagom tid!

Dessa jävla blöjor..ja vad ska jag säga hahaha!! blev många kiss ord igår. Det blev säkert mycket sockerbullar som blev ätna med.. och nån spelade väl fotboll haha
                                                                          

Ikväll finns det alla möjligheter som väntar... på med klackarna eller mysbrallorna?? vad tycker ni??

pusss

Permalink Dagen Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Renée

hahaha så jäkla ball... blöjor, sockerbullar, kex, bollar.... tack för den mysiga kvällen igår!!

2008-11-15 @ 17:18:27


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback