Annie Mat Bak Vardag

Försovit mig.

2008-11-10 @ 11:18:14

Hur kan man försova sig på sin lediga dag...hatar att sova länge..9.30..åhh...valde igår att inte ställa kl. men ångrar mig nu..jag gillar verkligen inte att sova länge..men antar att min kropp behövde det.

Igår var en låååång dag..drygt.. körde inom pappi & gav han en kram när jag slutade tittade på en film och slappade i soffan, skönt!
La rent i sängen när jag kom hem, duschade och somnade skönt!

Skulle vilja hinna med en runda till K. idag..men just nu kom Edvin till mig vet inte hur länge han ska stanna, så mysig han är..hade gärna låtit han stanna hur länge som helst!

Ser framemot fredag..ska bli hur trevligt som helst.

Ha en skön dag!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback