Annie Mat Bak Vardag

för mycket av det goda..

2008-11-16 @ 13:54:50

Åt middag på Intermezzo igår med Renée & Anna.. älskar deras kycklingsallad!!

Hem till lillgrisen på kvällen.. vi drack lite vin och hade alldeles för korta kläder på oss..haha..sen packade vi in oss i bilen med lammköttet och varsen cider i högstahugg..iväg bar det till bunkeflo..very nice lägenhet..passade på att fråga om man kunde få köpa ett par svarta strumpor till renée hehe jo då det gick.. vinet flödade..musiken var blandad..och vi var på topp! skulle vidare på en fest och sen dansdax..MEN kroppen orkade inte så mycket som jag ville...mådde rätt dåligt senare HOPPSAN.. ja kort fattat så har man mått bätte än vad man gör idag. Men visst hade vi kul :)


                                                       
                                                                           

Nu ska jag fortsätta kurera mig med grönt te och clemens.

Permalink Dagen Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Renée

hahahaha sjuk sjuk sjuk kväll, meeen så jävla ball, var längesen jag hade så kul =) taaack för du gör mitt liv så roligt!!!

2008-11-16 @ 18:07:25


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback