Annie Mat Bak Vardag

Borde sova..

2008-11-12 @ 17:15:01

Har varit uppe sen 5.00 och ska jobba i natt..vaken.. så jag skulle gärna vilja sova lite..men har såå svårt att göra det på dagen. Får väl försöka.. men har inte funkat förr..blir ett vaken i 27 timmar race istället.. Har varit och handlat massa god frukt till inatt..clemens..passionfrukt..bananer..päron & mango mums!! Och naturligtvis ett gott te .. blev nypon :)

Tagit cellprov idag..phu..är lika räligt varje gång.

Har fått dille på ett ljus med chokladdoft..är alltid tänt när jag är hemma.. hade tagit det med mig överallt om det går...haha.,.sicken ljusnörd jag är!

Är sugen på att åka skidor i vinter..för en dag eller mer vilket som hade varit skit kul..var längesen jag gjorde det!

Nä ska lägga mig i soffan en stund nu!!

Permalink Dagen Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sessy

Mexico... vad säger du... jag vill me..

Blev sugen på dina frukter nu.. ångrar att jag inte följde me :(

2008-11-12 @ 23:05:53


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback