Annie Mat Bak Vardag

äntligen.

2008-11-24 @ 08:17:24

Äntligen är denna helgen färdig jobbad.. och det är snart dax för mig att sova!!

I går var en jobbig dag.. var och hälsa på G.M. på sjukhuset.. hon blev så glad när hon såg mig och jag när jag såg henne. Var ledsamt att vara där men ändå skönt.. ville inte gå.. tårarna började rinna och saknad kom krypande direkt efter att jag lämnat rummet. Känner henne hela tiden.. och kände att det var fler i rummet fast jag inte såg nån.. jobbigt känsla men man ska inte vara självisk.

När jag kom hem blev jag kramad.. mycket.. skönt!

måsten:
* vinterdäck
* städa
* tvätta
* sova

Permalink Dagen Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Renée

jag finns här när du än vill prata eller gråta en skvätt <3

2008-11-24 @ 15:26:53


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback