Annie Mat Bak Vardag

Do It!

2008-12-19 @ 09:40:44

Så det var ett långt uppehåll.. ;)

Mycket har hänt på sistone... VI hade en super trevlig kväll,,, jag, R. C. K. super!! konstiga saker hände innan vi gav oss iväg.. människor med morgonrock kom in i lägenheten åt och drack som om det var deras eget.. jaja

G.M. har varit på sjukhus.. hela familjen har kännt oro och dåliga känslor.. speciellt jag och mamma.. men nu är hon tillbaka hem och det är relativt bra.

Träffade J. när jag och Gris skulle in till stan och festa en dag.. han körde hos.. var längesen vi såg, mycket trevligt!!

Haft en del tradiga jobbe dagar.. tiden har varit lång.... så som den kommer vara idag.. men det lönar sig.. kommer vara ledig lite mer än en vecka från och med 12.oo på julafton :) skönt!!

Hade O. en hel helg.. var såå mysigt. han är bäst!! Vi var i kyrkan och titta på Lucian.. dock tröttnade han ganska snabbt på det.. förstår han. Sen hade vi helbaksdag hos Pappi. Jätte mysigt!! Pepparkakor och lussekatter i hela lägenheten :)

Jag och R. åt middag härom dan.. smidde våra planer till nyår och hade mys! Kommer bli skit roligt!!

I går var vi ute och köpte julklappar... så skönt att det nästan är färdigt.. har bara en kvar.. och den inhandlas på lördag med lillebror. Tycker det är jätte kul att köpa saker till andra.. men får alltid lite köp hysteri.. typ "måste ha en till julklapp den henne, men då måste jag köpa en till han med.. och han måste jag ju köpa nåt till osv"

På Söndag är det glögg och pepparkaks mys hos C. ska bli super mysigt!! love you all!!!


nu är det dax att göra sig iordning för en helg på jobbet!!

Massa jul kramar till alla!!!

Permalink Dagen Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Renée

vad trevligt att du bloggade idag fisen.

2008-12-20 @ 00:21:48

Postat av: sandra

tack tack tack tack tack tack tack tack=)

2009-01-18 @ 11:44:18
URL: http://rocknrollangel.blogg.se/

Postat av: fisen

du har blivit utmanad. kolla min blogg

2009-01-27 @ 22:18:36


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback